Helpful stuff and info
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Helpful stuff and info.


You are not connected. Please login or register

turn random junk i en kjole

Go down  Message [Page 1 of 1]

1turn random junk i en kjole Empty turn random junk i en kjole Mon Aug 05, 2013 6:06 am

skonike



Nu, hvor vi har den fæle "turn random junk i en kjole" udfordring, er det tid for vores frygtløse designere til rent  faktisk at gøre noget rart. Jeg er sikker på, de er bare så lettet som vi er, at det ikke kan være sjovt at omgå Mood for en pose med ekstra store sorte plastic skraldeposer eller en rulle Dixie cups, og jeg er ikke sikker på, hvad en sådan udfordring viser virkelig bortset fra at nogle af vores designere er mere opsat på at genanvende end andre.

Apropos genbrug, model-turned-"Runway" værtinde og gung-ho miljøforkæmper Angela Lindvall synes at være den største buste, i det mindste med seerne af sæsonen. Jeg er ikke parat til at tænde Angela endnu, selv om. Hun ser lidt bange og ikke sikker på hvad du skal gøre (check ud Molly Sims 'Heidi / ikke Heidi flip-floppe på "Projekt Accessory" for et andet eksempel), og jeg håber, at hun finder en individuel stemme hellere før end senere. Hvis jeg skulle fremhæve nogen, der virkelig er en skuffelse, må jeg sige Joanna Coles.  Så godt som hun var, som en dommer, lave de samme hårde kærlighed kvaliteter hende en hård mentor. Hvad gjorde Tim Gunn så specielt var hans evne til at være både ærlig og medfølende. Jeg kan ikke se Coles uddele knus helst snart, ærlig.

I denne uge handler om høje ende glamour, ifølge Angela. For at understrege det faktum, vil være gæst anmeldelser dommere Mark Badgley og James Mischka, der gør en ganske fantastisk aften slid og brudekjoler (og, selvfølgelig, den sædvanlige parfume / sko / tasker / solbriller Hvor sandt overskud lie). Udfordringen? En aften i operaen! Forkæl dine fantasier og designere! Mark og James ønsker couture, og de ønsker feminine, og de ønsker bløde. Designerne får $ 350 og en dag at gøre det. Austin er rystet. Du har brug for uger, måneder! Det er couture, vi taler om! Ja, Austin, men det er også "Project Runway", og hvis de nogensinde gav al den tid, de havde brug for, ville de ikke blive fjernet.

Der er nogle skitser, så det er at Mood. Ønsker måske at bruge rød. Så gør Michael. Hvad er op med disse to? Det er ligesom de har nogle underlige psykiske tilslutning hverken en især ønsker, hvilket er, hvad jeg tror det er ligesom Olsen tvillingerne på daglig basis. Det drev Michael crazy! April ikke passe, at de er begge kommer til at bruge rød, men han gør. Michael gør en hurtig ændring i en sort mat jersey. Åh, Michael! Gør hvad du vil gøre, for skriger højt!

Selv om deres moppe kjoler var en smule ens, jeg tvivler på deres designs til denne udfordring ville have haft noget til fælles. April er hånd-farve kjole. Mila tænker April er dumt at spilde tid på et farvestof job, men hun er ligeglad. Hvis hun skruer op, det er kun godt for Mila. Jeg ønsker Mila ville gælde hendes farve blokering æstetiske til håret, så hun kunne mere fuldt ud at omfavne deres indre Cruella de Vil. Jeg mener, hun har overplucked øjenbryn og barske makeup ned allerede.

Joanna Coles er huset af "mentor". Yay. Hun spørger Rami hvem deres konkurrence, og han henter (selvfølgelig) Austin. Hun ønsker at vide, hvordan Austin vil overraske dommerne. Han vil være en halt kjole med en sort tyl overlay. Joanna lide farveskema.Hun overvejer, om ÅOP spilder sin tid farvning stof. Joanna synes ikke at være megen vejledning, bare at tænke. Hun er bekymret over at Michael ikke er bekymret nok om, hvordan kjolen vil passe. Joanna mener Kara er en lille brudepige kjole. Kara gør slags frygtsomme udtryk kun ses hos små børn og folk bliver fotograferet flumeride i Disneyland.

Søde P taler om kjolen, men jeg kan ikke betale opmærksomhed, fordi jeg tror, ​​jeg kan gå blind. Mine øjne! Aaack! Dette virker som en forfærdelig frumpy tøj andens mormor kunne bruge en picnic. Mærkeligt nok ikke Joanna "mentor" Søde P at brænde det og starte forfra. Joanna spørger, hvordan Anthony kjole er ikke en brudekjole, det er hvidt. Han siger, det er for sexet for en brud. Godt svar, virkelig. Rami siger, at han føler sig valideret af Joanna, selvom jeg ikke er sikker på hvorfor. Joanna kan tilbyde gode råd og hjertevarmende forsikring, men vi er bestemt ikke se det på TV.

Mondo erklærer Kara designe svageste i rummet. Jeg kan ikke uenig (selvom jeg ville give det kredit for Søde P af et hår).

Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum